Schematisering- en Analysetechnieken voor het gunningtraject

7 Nov

Zoals ik in mijn vorige blog al verteld heb ben ik aan het onderzoeken hoe bij Huybregts Systeembouw en hun ketenpartners informatie binnenkomt, bekeken en verwerkt wordt. Dit heeft tot nu toe een hele hoop vol gekrabbelde A4’tjes opgeleverd en de volgende stap is het inzichtelijk maken van deze resultaten. In dit blog wil ik daarvoor wat schematisering- en analysetechnieken toelichten die ik daarvoor ga gebruiken.

De informatiestromen die ik aan het onderzoeken ben hebben te maken met het gunningtraject van een project van Huybregts Systeembouw. Tijdens dit traject wordt één van de woningconcepten projectspecifiek ….Lees verder op onze nieuwe blogsite

Geef een reactie

